30 Aralık 2009 Çarşamba

VE ÇEKİLİŞ SONUCUNU AÇIKLIYORUM!!!


Evet değerli izleyenlerim hepinize çok teşekkür ediyorum,iyi ki varsınız.Beni yalnız bırakmadınız.Gönül ister ki herkes kazansın ama maalesef sadece 1 kişi içindi bu hediyeciklerim.Ve sonucu açıklıyorummmm.Züleyhaa adlı izleyenim şanslı kişi oldu.Çekilişi video ya çektim.Akınsoft programını kullandım.53 izleyen katıldı yarışmaya.Çok zevkli bir program.Çekiliş esnasında ben bile heyecanlandım.Kazanan izleyicim bana adres bilgilerini ulaştırırsa sevinirim.En kısa zamanda tekrar bir yarışma daha düzenlemeyi düşünüyorum beni izlemeye devam edin:))

6 yorum:

embir dedi ki...

Mutlu yıllar canım...

nurseliff dedi ki...

kazanana hayırlı olsun

Züleyhaaa dedi ki...

Aaaben kazanmışım çok sevindirik oldum yani:)))

zeynep78 dedi ki...

tebrik ederim hayırlı olsun....

Ayşegül dedi ki...

kazanan arkadaşıma tebrikler...

Züleyhaaa dedi ki...

teşk.