28 Ocak 2010 Perşembe

MİMLENMİŞİM


Öncelikle şunu söylemeliyim ilk defa mimleniyorum.Sevgili züleyha ve yeteneksizin beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum kendilerine.Hakkımda 7 şey söylememi istemişler.Aklıma geldiği kadarıyla yazmaya calısayım:)
1)Çok sakin bir yapın var deselerde sinirlendiğimde kimseyi gözüm görmez.
2)Konuşmaktan çok iyi bir dinleyiciyim.Dinlemeyi daha çok severim.
3)Çok sabırsızım,bir işle uğraşırken hemen olsun bitsin isterim.Bu huyumdan nefret ediyorum.(Ne acelem var ki...)
4)Eşime ve kızıma çok düşkünüm.Onlarsız pek bir sosyal faaliyetim olmaz olamıyor da zaten.
5)İkizler burcuyum.Fikrimi bir anda değiştirip yeni duruma ayak uydurabilirim.Bu özelliğim sanırım burcumun çift karakterli olmasından kaynaklanıyor.
6)Tekdüze yaşamaktan ve monotonluktan nefret ederim.Ama maalesef üniversiteyi bitirdikten sonra hayatım biraz monotonlaştı:(
7)Tutucu,ilerlemeyen,tutumunun ne olduğuna karar veremeyen insanlara hiç tahammülüm yoktur.Son olarak boş durmayı hiç sevmem.Gün içerisinde yapabileceğim en ufak faaliyet bile beni mutlu etmeye yeter.
Eveeeet durum bundan ibaret ohh rahatladım ya cevaplayınca.Bende bu arkadaşlarımı mimliyorum;
Neşeli Günler
Elyapımı
Mutfaktaki Zaman
Embir
Yeturla lezzet kareleri
Gönüldenele
Aysultan

4 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

insan sanalda olsa arkadaslarini taniyabiliyor olmasi ne kadarkeyifli;))

canim tesekkur ederim en kisa zamanda yanitliycam...buaralar pek pc basinda olamiyorum fakat illaki firsatini bulucam;))

sevgilerimle

YETENEK-SİZİN dedi ki...

seni tanımak güzeldi. 3.maddeye yazdığın özellik bendede mevcut:)

mutfaktakizaman dedi ki...

cevaplar yayinda canim:)))

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

TEŞEKKÜRLER.CEVAPLAMAYA ÇALIŞTIM..
SEVGİLER