8 Ocak 2010 Cuma

PUF PUF POĞAÇA



Uzun zamandır yaptığım poğaçalardan pek olumlu sonuç alamamıştım.Ama bugün oktay ustanın tarifiyle nihayet güzel bir sonuca ulaştım.Mutlaka deneyin derim poğaçalar nefis oldu.
1 yumurta(sarısı üzerine),1 paket kurumaya,1çay bardağı süt,1çay bardağı su,1 tatlı kaşıgı tuz,1 yemek kaşığı şeker,4 su bardağı un,hamuru yoğururken de biraz margarin kullanıyoruz.Malzemelerin hepsini karıştırıyoruz yumuşak bir hamur elde ediyoruz ve fırına veriyoruz.Afiyet olsun.Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.

5 yorum:

€s®ac@ dedi ki...

cok seviyorum bu mayalılarııı enfes gözüküyorlar :)
elinize sağlık

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

PASTAHANE POAÇASI GİBİ GELDİ BANA .ELELRİNE SAĞLIK İYİ HAFTA SONLARI:)

Adsız dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyo. ellerine sağlık. ama bunları yedikteen sonra biz puf puf olmayalım:))

Zeynep Duran Semerci dedi ki...

ES@AC@;tsekkurler canım
NEŞELİ GÜNLER;pastane poğaçasını beceremiyorum canım:(((
ADSIZ;dogru söylüyorsun canım:)

nurseliff dedi ki...

bugün deneyeceğim inşallah güzel olur