17 Şubat 2010 Çarşamba

KEÇEDEN PERDE SÜSÜ


İnsan evlilik hazırlıkları yaparken bilirsiniz çok telaşlı olur.Sanki herşey üst üste gelmiştir.Neyi nereden alacağını şaşırır kafasında bir sürü düşünce...Başlıkla ne alakası var diyeceksiniz şimdi.Haklısınız ben kendimi anlattım aslında biraz.Evlenirken o telaş arasında eşyalar beğenilirken sıra perde tül bakmaya geldiğinde ben pul işlemeli tüllerden almak istemiştim ama bana bu tarz tüllerin pek kullanışlı olmayacağını yıkanırken pulların zarar göreceğini söylediler.Doğruydu belkide ama benim aklım hep o tüllerde kaldı.Açıkcası sonradan da cesaret edemedim almaya.Velhasıl bende tüllerimi renklendirmek adına keçeyi perde süsü kalıbında kesip pul yapıstırdım üzerine,sonrada perde tutacağına yapıştırdım keçeyi.Rengi lila resimde biraz farklı çıkmış.Çok güzel durdular.Şimdi evdeki bütün odaların tüllerine yapmayı düşünüyorum.Farklı fikirler üretebilirsiniz.Sizcede güzel olmamış mı hemen fikrinizi alayım?
Veeeeeeee işte sonuç

6 yorum:

nurseliff dedi ki...

çok hoş bi çalşma olmuş.daha önce görmemiştim

neduk dedi ki...

Hem de hârika olmuş.Güzel günlerde kullan.

Zeynep Duran Semerci dedi ki...

Nurseliff;tesekkür ederim canım sende deneyebilirsin
Neduk;tesekkür ederim nedret abla.

muntazam dedi ki...

Metal görünümlü perde süslerine yeni bir hava gelmiş.Bence tam bir piyasa ürünü ortaya çıkmış.Pasaj.com'da yayınlamanı tavsiye ederim.

inci duru dedi ki...

Gayet hoş olmuş, ellerinize sağlık...

Zeynep Duran Semerci dedi ki...

Muntazam;begenmene cok sevindim.
İnci duru;tesekkurler canım