2 Mart 2010 Salı

ÇANTA DİKTİM


Evet sonunda bende çanta dikebildim.Eski bir keten gömleğim vardı onu kestim ve içine aynı ölçüde keçeyi yerleştirip yarı elde yarı makinede diktim.Biraz keçe biraz normal kumaş kullandım.Bunları şerit halinde kesip tek tek diktim.Biraz acemi işi oldu.Daha kulp kısmı yapılacak.Bizim yaramazın uyku saatleri gitgide azalıyor uyanık oldugu zamanlarda hep ilgi istiyor.Bu yuzden bana cok az vakit kalıyor.Bakalım artık Rabbim sağlık versin.(Not:http://www.dantelorgum.com/ sitesi sana sesleniyorum başkalarının hazır kayıtlarını yayınlamayı bırak artık, otur biraz emek harca bizde senin kayıtlarını okuyalım)

3 yorum:

nurseliff dedi ki...

güzel olmuş sapını nasıl yapacaksın merak ettim

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Bitmiş halini merak ettim güzelim, ellerine sağlık renkleri de harika olmuş...

celebi74 dedi ki...

eline sağlık bitmiş halinide merak ediyorum...